Tworzenie stron internetowych

W dziale TWORZENIE STRON INTERNETOWYCH KTmedia znajdą Państwo opis  funkcji aplikacji internetowych itp.

Jeżeli nie znaleźli Państwo rozwiązania które Was interesuje w wykazie oferty prosimy o kontakt.

Istnieje możliwość napisania funkcji pod przedstawione przez Państwa wymagania dopasowane do projektu.

Zachęcamy również do odwiedzenia naszego profilu na Facebooku na którym można znaleźć więcej informacji oraz portfolio.

Tworzenie stron internetowych

Działalność w sieci

Powszechny i stale rosnący dostęp do internetu przyczynia się coraz częściej do podejmowania decyzji o przeniesieniu działalności firmy do sieci. Działanie to pozwala zaoszczędzić firmowe środki oraz usprawnia wzajemne relacje na płaszczyźnie firma- klient. Jednak samo przeniesienie działalności do rzeczywistości wirtualnej nie gwarantuje jeszcze odniesienia sukcesu w danej branży. Tak samo jak w świecie realnym, reklama jest również dźwignią handlu w Internecie. Z kolei najprostszą jak i najlepszą metodą internetowej promocji danego przedsiębiorstwa jest profesjonalnie przygotowana strona internetowa. Jako doświadczeni informatycy dysponujemy zarówno narzędziami jak i umiejętnościami, które pozwolą przenieść twój projekt z wyobraźni do wirtualnego świata. Nie zamykamy się na żadne zlecenie- lata praktyki nauczyły nas, iż najtrudniejsze projekty są często tymi najciekawszymi. Dlatego też w swojej ofercie tworzenia stron www posiadamy zarówno proste strony statystyczne jak też multimedialne witryny tworzone w technologii HTML 5, PHP z wymaganymi przez Ciebie dodatkami. Nie uciekamy również od popularnego tematu, jakim jest chociażby tworzenie strony metodą CMS czyli w systemie pozwalającym na edycję jego treści. Ta popularna metoda pozwala administrować danymi umieszczonymi w zakładkach w prosty i przejrzysty sposób. Bez względu jednak na to, jaka metodą zostanie wykonane twoje zlecenie, możesz mieć pewność, iż podejdziemy do niego indywidualnie i zajmiemy się najdrobniejszym szczegółem, na który twój klient może zwrócić uwagę. Dzięki pracy profesjonalistów działających w naszej firmie otrzymasz wirtualną platformę, która usprawni działanie twojej firmy i będzie jednocześnie jej wizytówką.

Strony www

Strony www

Sugestie / pytania Klienta

Jesteśmy otwarci na każdą twoją sugestię! Dlatego też realizujemy nietypowe zlecenia i indywidualne pomysły naszych klientów dopasowując się do ich nowatorskich wymagań i wizji. Podczas realizowania twojego projektu strony www gwarantujemy zachowanie wszystkich metod praktycznej optymalizacji kodu witryny, dzięki czemu uzyskujemy pozytywny wpływ na ewentualne późniejsze pozycjonowanie twojej strony www w internetowych wyszukiwarkach. Usługa pozycjonowania jest usługą dodatkową dlatego też, w przypadku zainteresowania tego rodzaju działaniami zlecamy ją profesjonalistom w tej dziedzinie, którzy sprawią, że twoja witryna znajdzie się na pierwszych stronach wyszukiwarek.

W przypadku pytań jesteśmy dostępni do Twojej dyspozycji 7 dni w tygodniu! Zapraszamy!

Sklep internetowy – serwis internetowy dający możliwość zamawiania produktów przez Internet, jedna z form handlu elektronicznego. Sklep internetowy jest częścią relacji B2C, rzadziej B2B. Forma ta staje się obecnie coraz popularniejsza z uwagi na wygodę i obniżenie kosztów sprzedaży (i często wynikające z tego niższe ceny towarów), a ponadto daje to możliwość szybkiego porównania cen u wielu dostawców.Częścią sklepów internetowych jest strona www na której klienci zapoznają się z ofertą i składają zamówienia (zakupy przez internet).

Etapy

Dodatkowo sklep internetowy może zawierać szereg opcji dodatkowych takich jak np. livechat, subskrypcja, księga gości czy nawet forum internetowe, na którym klienci wymieniają się opiniami na temat sklepu i jego oferty.

Opis działania

Kupowanie produktów w sklepie internetowym odbywa się zazwyczaj w kilku, wspólnych dla wielu sklepów krokach.

Krok pierwszy

W tym kroku klient wyszukuje w sklepie pożądane towary. W wypadku dużych sklepów mogą być one podzielone na grupy (kategorie i podkategorie). Na przykład kategoria buty może być podzielona na buty męskie i buty damskie. Dodatkowo produkty mogą być podzielone ze względu na producentów. Oprócz tego może być jeszcze możliwość wyszukiwania produktów według słów kluczowych, bądź różnorodnych kryteriów ograniczających (np. ceny, rozmiary).

Po wybraniu danej grupy (również po wyszukiwaniu) klient otrzymuje listę produktów najczęściej dodatkowo posortowaną według wybranych kryteriów (np. ceny). Jeśli dane w liście są skrócone, to klient może wybrać szczegółowy podgląd towaru i zobaczyć na przykład dostępne rozmiary, czy kolory.

Krok pierwszy kończy się wtedy, kiedy klient doda wszystkie interesujące go produkty do koszyka. Niektóre (głównie proste) sklepy mogą jednak nie posiadać takiej możliwości i zawierać na przykład formularz zamówienia (do samodzielnego wypełnienia), który wysłany jest na maila sprzedawcy.

Krok drugi

Następnym krokiem jest wpisanie danych osobowych oraz danych do wysyłki towaru (najczęściej jeżeli dane osobowe pokrywają się z tymi do wysyłki, sklep wymaga tylko tych pierwszych). W niektórych sklepach trzeba także założyć własne konto i być zalogowanym także w momencie robienia zakupów (dodawania do koszyka). Wówczas nie trzeba podawać danych za każdym razem gdy coś się kupuje, tylko wpisać login i hasło.

Elementy składowe

Części składowe sklepu internetowego

Elementem każdego sklepu internetowego jest strona z ofertą, czyli tak zwana podstrona (lub wiele podstron) zawierająca opis towaru lub usługi, którą można zamówić za pomocą danego sklepu. W sklepach, które handlują wieloma produktami stosuje się najczęściej kategorie – np. w przypadku sklepu handlującego zimowym sprzętem sportowym kategoriami będą: narty, deski snowboardowe, wiązania itd. Kategorie grupują produkty wg ich rodzajów. W przypadku bardziej złożonej oferty stosuje się również podkategorie lub tzw. drzewa (czyli wielopoziomowe kategorie).

W większości sklepów on-line funkcjonuje tzw. koszyk. Jego działanie jest identyczne z tradycyjnym koszykiem na zakupy, z tą różnicą że dodanie produktu do koszyka odbywa się za pomocą kliknięcia na odpowiednie hiperłącze przy danym towarze czy usłudze.

Niezbędnym elementem sklepu internetowego jest również formularz, w którym to kupujący podaje swoje dane niezbędne do przeprowadzenia transakcji – czyli dane osobowe kupującego, adres dostawy. Bardzo często kupujący musi podać również swój adres e-mail (na który przychodzi potwierdzenie dokonania zakupu) oraz numer telefonu.

Sklep internetowy oprócz części dostępnych dla kupujących posiada również panel administracyjny przeznaczony tylko i wyłącznie dla pracowników sklepu. Najprostszy taki panel posiada opcję dodawania, edytowania i usuwania oferty. Rozbudowane panele administracyjne pozwalają na zarządzanie również bazą klientów, zamówieniami, drzewem kategorii, subskrypcją, wiadomościami na stronie. Zaawansowany panel posiada również rozbudowane statystyki sprzedaży, pozwala również na eksport i import ofert np. do plików XML. W niektórych panelach istnieje również możliwość edytowania informacji o sklepie takich jak: koszty wysyłki, adres sklepu, FAQ itp.

Opis działania

Dodatkowo sklep internetowy może zawierać szereg opcji dodatkowych takich jak np. livechat, subskrypcja, księga gości czy nawet forum internetowe, na którym klienci wymieniają się opiniami na temat sklepu i jego oferty.

Opis działania

Kupowanie produktów w sklepie internetowym odbywa się zazwyczaj w kilku, wspólnych dla wielu sklepów krokach.

Krok pierwszy

W tym kroku klient wyszukuje w sklepie pożądane towary. W wypadku dużych sklepów mogą być one podzielone na grupy (kategorie i podkategorie). Na przykład kategoria buty może być podzielona na buty męskie i buty damskie. Dodatkowo produkty mogą być podzielone ze względu na producentów. Oprócz tego może być jeszcze możliwość wyszukiwania produktów według słów kluczowych, bądź różnorodnych kryteriów ograniczających (np. ceny, rozmiary).

Po wybraniu danej grupy (również po wyszukiwaniu) klient otrzymuje listę produktów najczęściej dodatkowo posortowaną według wybranych kryteriów (np. ceny). Jeśli dane w liście są skrócone, to klient może wybrać szczegółowy podgląd towaru i zobaczyć na przykład dostępne rozmiary, czy kolory.

Krok pierwszy kończy się wtedy, kiedy klient doda wszystkie interesujące go produkty do koszyka. Niektóre (głównie proste) sklepy mogą jednak nie posiadać takiej możliwości i zawierać na przykład formularz zamówienia (do samodzielnego wypełnienia), który wysłany jest na maila sprzedawcy.

Krok drugi

Następnym krokiem jest wpisanie danych osobowych oraz danych do wysyłki towaru (najczęściej jeżeli dane osobowe pokrywają się z tymi do wysyłki, sklep wymaga tylko tych pierwszych). W niektórych sklepach trzeba także założyć własne konto i być zalogowanym także w momencie robienia zakupów (dodawania do koszyka). Wówczas nie trzeba podawać danych za każdym razem gdy coś się kupuje, tylko wpisać login i hasło.

tworzenie stron www puławy

Dalsze kroki

Krok trzeci

Ostatnim krokiem jest zapłata za zamówiony towar. W zależności od sklepu można to zrobić za pomocą karty kredytowej, przelewu lub przy odbiorze towaru (za pobraniem). Niektóre sklepy w tym polskie dopuszczają również zakup towaru na raty.

Inne kroki

Niektóre sklepy internetowe wymagają potwierdzenia zamówienia towaru. Odbywa się to na różne sposoby. Najczęściej jednak w momencie wysłania zamówienia sklep wysyła na podany przez klienta adres e-mail list z odnośnikiem, na który trzeba kliknąć w celu potwierdzenia złożenia zamówienia. Niektórzy sprzedawcy wymagają też podanie numeru telefonu (szczególnie przy dużych zamówieniach) i telefonicznie potwierdzają fakt złożenia zamówienia.

Historia

Pierwszy supermarket internetowy w Polsce, wg tygodnika Time, otwarty został w 1997 r. przez firmę ToTu z Poznania.

Pomoc dla klienta

Większość sklepów internetowych do kontaktów z klientami używa poczty elektronicznej. Niektóre sklepy oferują także pomoc na żywo poprzez konsultanta. Część firm podaje w tym celu kontakt przez telefon, ale popularne jest także wykorzystywanie w tym celu Internetu.

Do zdalnej pomocy dla klientów sklepy mogą używać własnych, bądź dedykowanych systemów czatowych, albo skorzystać z dostępnych na rynku programów, tzw. komunikatorów (np. Gadu-Gadu, Tlen czy Skype).

Funkcje strony internetowej

Tworzenie stron internetowych obejmuje wdrożenie następujących prac

Silnik generujący stronę internetową
Oprawa graficzna wybranego wzoru
Dostosowanie kolorystyczne i stylistyczne propozycji
Możliwość tworzenia dowolnej ilości kategorii menu i podmenu
Dodawanie, edytowanie, usuwanie, ukrywanie podstron, tekstów, kategorii menu, podmenu, tabel, aktualności, zdjęć lub galerii zdjęć, plików do pobrania, linków, bannerów, elementów graficznych
Tworzenie wielu administratorów strony z różnymi uprawnieniami
Możliwa rejestracja użytkowników
Tekst wraz x obrazkami ( otrzymane od Klienta umieszczamy w treści)
Brak ograniczeń w rozbudowywaniu strony i tworzeniu w przyszłości nowych funkcjonalności
Bezpieczeństwo administrowania serwisem
Intuicyjny i łatwy w obsłudze panel administracyjny
Funkcjonalności dostosowane do indywidualnych preferencji klienta
Samodzielna edycja treści (CMS – czyli zarządzanie treścią)
Rozbudowany edytor wizualny drag & drop (przeciągnij i upuść)
Responsywna wersja strony (dostosowana do urządzeń mobilnych)
Zintegrowany slider – możliwość tworzenia animacji na stronie we własnym zakresie

Panel CMS - przykłady funkcji

funkcje sklepu internetowego

Funkcje sklepu internetowego

Dodawanie produktów

nieograniczona ilość produktów
dowolna ilość kategorii
stany magazynowe produktów
możliwość włączania i wyłączania produktów
nieograniczona ilość zdjęć do każdego produktu
automatyczne tworzenie miniatur zdjęć
skalowanie zdjęć
intuicyjny edytor tekstu (WYSIWYG – What You See Is What You Get)
dodawanie plików do pobrania do opisu produktu (np. instrukcje obsługi, paleta kolorów)
określanie producentów
możliwość przypisania jednego produktu do kilku kategorii
określanie ilości produktu
możliwość tworzenia opisów pełnych i skróconych
Obsługa zamówień

logowanie i rejestracja użytkowników
możliwość składania zamówienia jako użytkownik zarejestrowany l
zarządzanie statusem zamówień z możliwością powiadamiania klienta
przeglądanie zamówień, dostęp do danych klienta
wiele kanałów wysyłki
tworzenie klas wysyłek (np. w zależności od gabarytów produktu)
automatyczne potwierdzenie złożenia zamówienia wysyłane do klienta oraz na maila obsługi
Strefa klienta

możliwość rejestracji i założenia własnego konta
logowanie do swojego konta
panel klienta
koszyk zakupów
historia zamówień
zarządzanie kontem, adresami dostaw i danymi bilingowymi
wybór formy płatności i wysyłki
możliwość dodawania notatki do zamówienia
możliwość wyszukiwania produktów:
szybkie dodawanie produktów do koszyka
panel administracyjny

 

Tworzenie stron internetowych obejmuje możliwość wdrożenia funkcji wymyślonych przez Klienta.